4/07/2017

Favourite Bloggers #2 Jessica Mercedes Kirschner

Source: jemerced.com
The first blog post from the "Favorite Bloggers" series appeared on my blog quite a long time ago. Because of that I've decided to present you again a blogger, who is my inspiration and I just love her! As you probably know from the title, this post is about Jessica Mercedes Kirschner also known as Jemerced.
-
Pierwszy wpis z serii "Favourite Bloggers" pojawił się na moim blogu dość dawno. Postanowiłam więc po raz kolejny przedstawić Wam blogerkę, która jest moją ogromną inspiracją i którą po prostu uwielbiam! Jak domyślacie się po tytule mowa tutaj o Jessice Mercedes Kirschner znanej także jako Jemerced.

Source: instagram.com/jemerced
My adventure with her blog started few years ago when I quite accidentally found it in the internet. I immediately fell in love with all of the photos that I saw on her site. Each of them was done in the perfect place and time. The outfits are also amazing and really high fashion. I just want to say one word - Jemerced.com is a wonderful place to find a lot of inspirations! 
I visit this blog almost every day - mainly because I liked the "DAILY" section, where you can find interesting posts written by Jess.
-
Moja przygoda z blogiem Jess zaczęła się kilka dobrych lat temu kiedy to zupełnie przypadkowo pośród tysięcy innych stron się na niego natknęłam. Od razu zakochałam się w zdjęciach, które na nim zobaczyłam. Każde było wykonane w idealnym miejscu i czasie. Stylizacje także nie pozostawiały nic do życzenia. Jednym słowem - blog Jemerced.com to cudowne miejsce, w którym można znaleźć mnóstwo inspiracji!
Jeśli chodzi o mnie to wchodzę na niego prawie codziennie - głównie dlatego, że bardzo przypadł mi do gustu dział "DAILY", na którym bardzo często pojawiają się nowe, świetnie napisane i ciekawe wpisy :)

Source: instagram.com/jemerced
The next thing is Instagram (instagram.com/jemerced). I'm obsessed with Jessica's account... Each of the photos (even the ones that seem to be very normal at first are amazing) is just wonderful and perfectly suited to the whole. They also bring a lot of inspiration to our lives and show how and what to choose to get perfect FW look. I personally can't imagine my everyday without this profile - it would be gray and boring.
-
Kolejna sprawa to Instagram (instagram.com/jemerced). Mam obsesję na jego punkcie... Każde ze zdjęć (nawet takie, które wydawać by się mogło na pierwszy rzut oka zwyczajne) jest wręcz cudowne i idealnie pasuje do całości. Wnoszą one także wiele inspiracji do naszego życia i pokazują jak i co do siebie dobrać, aby wyszła z tego stylizacja rodem z FW. Ja osobiście nie potrafię wyobrazić sobie bez niego mojej codzienności - byłaby szarsza i nudniejsza.

Source: instagram.com/jemerced
When it comes to Jemerced style, I do not even have the words to describe it - it is unique, chic and perfectly suited to her personality. From what I was able to observe Jessica is not like other bloggers who are tracking the trend. She isn't also like some celebrities who wear what is just nice and will look nice on the red carpet. She's not afraid to wear what she wants and show her true style. This is very unique ♥

I hope you like this post. Below you will find few of my favorite photos of Jess :) See you soon xoxo

-
Jeśli chodzi o styl Jemerced to brak mi nawet wyrazów aby go opisać - jest po prostu niepowtarzalny i idealnie do niej pasuje. Z tego co udało mi się zaobserwować Jessica nie jest taka jak inne blogerki, które na siłę śledzą trendy. Nie jest także taka jak niektóre celebrytki, które zakładają to co jest po prostu ładne i ładnie będzie wyglądać na czerwonym dywanie. Ona nie boi się ona nosić tego co chce i pokazywać jej prawdziwego stylu. Jest to coś niepowtarzalnego ♥

Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Poniżej znajdziecie kilka moich zdecydowanie ulubionych zdjęć Jess :) Widzimy się już niedługo xoxo

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: jemerced.com

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: jemerced.com

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Source: instagram.com/jemerced

Copyright © 2016 Life by Susanna , Blogger